Arxiu del blog

dilluns, 23 d’abril del 2012

SANT JORDI

SANT JORDI?

Desitjo en un dia com el d'avui i com a primer escrit d'aquest blog, fer una serie d'aclaracions i reivindicacions:

PRIMER: Mai he estat un delinqüent, i molt menys un segrestador.

SEGON:  La nostra era una historia d'amor, d'amor sincer. Ella sempre va acudir a mi per la seva pròpia      voluntat.

TERCER: Ell no era més que un pobre mercenari enviat pel pare de ella que sempre es va oposar a la nostra relació. Mai es va enfrontar a mi doncs jo vaig optar per evitar la violència.

QUART:  No es cert que de la meva sang florís una rosa. Es tractava d'un roser curat personalment per mi i com a ofrena a la meva estimada.

CINQUÈ: Tant la meva princesa i jo varem optar per no explicar mai la veritat ni desmentir les fantasies del tal Jordi i d'aquesta manera poder continuar amb la nostra apassionada historia d'amor d'una forma secreta.

Així doncs, de Sant Jordi res. SANT DRAC!

Apa, bona diada-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Total de visualitzacions de pàgina:

Seguidors